woensdag 22 september 2010

Sephora 3 voor € 10,-

Misschien een leuke actie voor jou!?



Bij de V&D is er momenteel prijzencircus, bij sommige grote V&D's verkopen ze ook het make-up merk Sephora (ook wel bekend in Amerika e.d.) 

Vanaf donderdag 23 september geldt voor alle producten (met uitzondering van de palettes) 3 producten voor 10 euro! 
Dat is best aantrekkelijk als je bedenkt dat een oogschaduw mono al zo'n 13 euro kost 

Klik hier! voor de vestigingen van Sephora in Nederland :-) 

Ik denk dat ik toch maar even ga kijken!

Jij ook?


2 opmerkingen:

  1. Ik ga vanmiddag denk ik even. Hopen dat niet alles al weg is. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest helaas ook nog na het werk naar een vergadering, dus tijd om naar de V&D Rotterdam te gaan heb ik niet gehad... Hebben jullie nog wat gekocht?

    Liefs Ilja

    BeantwoordenVerwijderen