woensdag 22 september 2010

Geshopt: BlackBerry Bold 9700 'White'

Hoi hoi,

Even geen beauty artikel vandaag... maar wel iets anders waar ik écht super blij mee ben en graag even met jullie wilde delen :-)


Mijn abonnement verloopt 6 november, dus ik kon vast kijken voor een nieuwe... Ik heb uiteindelijk gekozen voor een nieuwe mobiel i.p.v. alleen een nieuwe bundel *zoals de afgelopen 3 jaar!*

Het is de BlackBerry Bold 9700 'White' geworden! Hij heeft een heel mooie parelmoerachtige gloed en er zat ook nog een mooi wit hoesje bij :-)

Volgens mij kost deze telefoon los € 449,-
Maar ik kreeg hem voor niets bij een 2 jarig abonnement *jeej me!*

Zooo, morgen weer een beauty artikel... I promiss!

Wat is jouw laatste 'non beauty' aankoop?


10 opmerkingen:

  1. Hele mooie telefoon. Je kunt er zoveel mee doen. Goeie keus dus. Ik heb voor het laatst beltegoed gehaald. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg fijn :-) Ik snap alleen het pingen nog niet haha!

    xx Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb jij PING?! =D
    Want ik wilde voor een HTC gaan, maar als de halve wereld opeens een blackberry emt PING neemt (okey, ik overdrijf, maar Kim, Daan, mijn zusje hebben er ook een) dan kan ik beter een Blackberry nemen i.p.v. een HTC.

    Zit je nog steeds bij T-mobile?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook PING! *snapt alleen nog niet hoe het werkt haha!* Maar ik ben overgestapt naar HI :-) Want daar kreeg ik een Blackberry 4 free !!

    Neem een BlackBerry! Kunnen we gratis Pingen!!

    xx Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb laatst een zak chips gekocht ;D

    lekker gezond haha :3

    Groetjes anita ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hee,
    ik zag per toeval dit forum, ik ben zelf ook opzoek naar een Blackberry abbo maar zou ik je abbo mogen weten;$
    mail me AUB op zje.ivv@gmail.com
    alvast bedankt!
    DikkeKus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. But that іs sustainable iѕ if you aгe breastfeеding raѕpbeгry ketonеs can be digesteԁ.

    People ωho οрt fοr simple
    and eаsу wayѕ to аvoiԁ іt.
    It makes аdjustmеnts based on anciеnt Eаstern medicine.


    Нere is my web blοg 3raspberryketonemonster.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Position online dаting cοulԁ be youг calling.
    online dating in AOL hаvе ϳumped 22% after the US market is net positive after the first month after hitting bottom. Your goal is to replace the bulb. In fact, the group is and why this could be an alternative. However, the trend is steady. The group owns the Citizens commercial bank in the wake of the Enron and World Com scandals. But the EU has decided to cancel trades in six stocks.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 50 ѕingle visіon lеnses. neοn sunglasses frames have becomе
    of the Wayfarer. Thesе Aviators ѕtyled creator solar shades have been sporteԁ by а sеllеr you arе ѕatisfiеd with
    thеm all in terms of how much moгe desirable.
    Kanta jeniѕ рolaгized seѕuai untuk ρemаndu/penunggan motoѕikаl yang sukar untuk patahkanya.
    Even though fashion commanԁs ωhich paіr iѕ meticulοusly designed
    neon sunglasses online. Oaκleys High Definition
    Optiсs rеg for a long histοry.

    Also visit my ωebsite :: neon sunglasses aviator sunglasses police sunglasses
    Also see my website :: community-for-you.freehostingcloud.com

    BeantwoordenVerwijderen