donderdag 23 september 2010

Review: Essence XXXL Nudes lipgloss

Laatst was ik weer bij het Kruidvat * Ik móét echt altijd die winkel in! * en toen heb ik 2 lipglossjes meegenomen van het merk Essence
Ik vond ze er wel mooi uitzien en wilde deze 2 glossjes graag voor jullie reviewen :-)

Er zijn in totaal 4 nude kleurtjes van deze 'lijn' en ik heb gekozen voor de roze '03 Nude Kiss' & de caramelkleurige '04 Toffee Forever'.

Deze lipgloss kost € 1,79 per stuk en dan heb je 5ml.
Essence is te koop bij bijna alle Kruidvat fillialen en soms ook bij de Trekpleister. 

Zo zagen de swatches op mijn hand eruit

Nude Kiss & Toffee Forever

De lipgloss heeft zeker een goed pigment, je ziet echt welke kleur je op je lippen hebt. Soms heb je wel eens een hele lijn met lipglossjes, maar als je ze eenmaal op hebt zie je geen verschil! Dat is bij deze niet het geval.

De lipgloss smeert heel prettig, hij is niet plakkerig maar ook niet té waterig. Hij blijft best een poosje zitten, maar het is zeker geen 'long lasting' lipgloss. Meestal blijft een plakkerige lipgloss het langst zitten! 





Zoals je ziet gaat de lipgloss best wel in de lijntjes van mijn lippen zitten, wat erg jammer is!
Dit zie je heel goed op deze foto's, waarbij ik de lens dicht op mijn lippen heb gezet...
van 'normale' afstand zie je dit niet zo.




Vooral bij de Toffe Forever zie je dat de lipgloss erg in de lijntjes gaat zitten... Dit vind ik toch wel een flink minpunt!
Hier zie je een full face shot met de Nude Kiss op.

+ Punten

+ De prijs, € 1,79 voor een lipgloss is natuurlijk niet duur
+ Hij smeert erg prettig, lekker zacht
+ Ik vind zelf de verpakking mooi :-)
+ Essence is dierproefvrij
+ De Nude Kiss is een fijne neutrale kleur om in je handtas te hebben (ipv een lipbalsem bijvoorbeeld)

- Punten

- Hij gaat heel erg in de lijntjes van je lippen zitten, ook met een lipprimer!

Wat vind jij van deze lipgloss?



3 opmerkingen:

  1. Wooh, ik heb er daar ook 2 van. Ze zijn zo handig. Ik heb er altijd wel 1 bij me. Natuurlijk blijven deze niet lang zitten maar toch. Mooie kleuren trouwens. Bedankt voor de swatches. Wat heb je trouwens een leuke ketting op. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow damn, ze gaan idd in de lijntjes zitten aan je foto te zien!
    Vind dat zelf nooit zo prettig omdat ik toch wel felle kleuren draag. =(

    Maarja, voor 1,79, waar zeur ik dan over? xD
    (toch heb ik liever mijn Clinique lippenstiftje =p)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er heel erg mooi uit! :)
    Staat je goed zeg
    X

    BeantwoordenVerwijderen