maandag 27 september 2010

Review: Essense – Nail art ‘Express dry drops’

Zoals jullie misschien al hebben gelezen, ben ik dol op nagellak! Al die kleurtjes, glittertjes en shimmering! Maar ik heb echt het geduld van een soepstengel….. !! Ik heb altijd wel een deuk, veeg of vingerafdruk in mijn net gelakte nagels :-(

Toen ik laatst weer eens in de Kruidvat liep, zag iets nieuws van Essence: Nail art ‘Express dry drops’.
Deze druppels beloven dat je nagels binnen 60 seconden weer droog zijn. *klinkt te mooi om waar te zijn, als je het mij vraagt!* Maar voor €1,99 ben ik dit natuurlijk voor jullie gaan uittesten.


Wat zegt Essence over het product:

soms telt elke seconde! daarom heeft essence nu de express dry drops waarmee je nagellak in 60 seconden droogt! dankzij de handige pipet is het heel eenvoudig om het product druppelsgewijs aan te brengen. je nagels en nagelriemen worden tegelijkertijd ook verwend met vitamine E en amandelolie.


De verpakking vind ik er erg mooi uitzien, zeker voor die 2 euro! Het is een glazen flesje met 8ml van het product erin. Je kunt het gemakkelijk doseren door het glazen pipetje dat aan het dopje vastzit.
Achterop het flesje staat dat je per nagel 1 á 2 druppels moet aanbrengen.


Ik ben mijn nagels gaan lakken en terwijl het nog nat was heb ik de druppels aangebracht op mijn natte nagels. Hier zie je een foto van mijn duim, ik was wat uitgeschoten met de druppels! Hierdoor waren heel mijn vingers vet! *je hebt echt maar 1 druppel nodig per nagel, anders krijg je super vette handen!*


Na 60 seconden zijn mijn nagels écht al goed droog! Ik kan er gewoon met mijn vingers langsgaan zonder dat de nagellak verschuift. Ik heb hieronder flink op mijn nagel gedrukt, je ziet hier dat ze nog niet volledig uitgehard zijn na 60 seconden. Het uitharden gaat wel sneller dan normaal, heel fijn!





+ Punten:

+ Je nagels zijn een stuk sneller droog!
+ En dat voor maar €1,99
+ Essence is te koop bij het Kruidvat, dus makkelijker te verkrijgen als OPI of Sech Vite (andere sneldrogers)

+ Essence test niet op dieren
+ Er zit ook een verzorgende olie in, dus je hebt gelijk zachte nagelriemen

- Punten:

- De olie zit snel op heel je vingers/handen, erg vet…

Gebruik jij een sneldroger voor je nagellak?
Lijkt dit jou wat?






5 opmerkingen:

  1. Ik gebruik het zelf niet maar ik kan het wel is proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze vorige week gekocht maar nog niet getest. Zo te lezen word dat dus echt tijd nu. hahaha, het werkt dus echt. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zou echt een uitkomst voor mij zijn. Als ik me nagels gelakt hebt droogt het vrijwel nooit mooi op. Maar dat komt ook omdat ik nooit stil kan zitten haha.

    Liefs Suusje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb er ook een het is heel handig om te gebruiken,
    je nagel drogen binnen mum van tij

    BeantwoordenVerwijderen