dinsdag 14 september 2010

Filmpje: Mijn nagellak stash :-)

Ik heb vandaag voor het eerst een filmpje opgenomen voor Beauty-Polish! Het is een filmpje geworden van al mijn nagellakjes. Ik wilde er eerst foto's van maken, maar omdat ik toch nog geen filmpjes had staan op mijn beautyblog, vond ik het een goed moment voor een filmpje :-)

* Sorry voor het vele bewegen met de camera, ik zal meer oefenen met filmpen ;-)*





p.s vinden jullie het leuk om meer filmpjes te zien op Beauty-Polish?

-x- Ilja

10 opmerkingen:

  1. Jaaaa echt leuk gedaan! Heerlijk al die nagellakjes! Dat ze maar lekker in je la mogen slapen hihi.

    XxXjes Suusje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Suzanna: haha ja foutje :-P, ik ben nog niet zo goed met het bewerken van de filmpjes, dus heb het er maar in gelaten! & dank je wel :-)

    -x- Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, hier heb ik echt op gewacht. Wat een stash zeg. Er zitten leuke kleurtjes tussen. Ik vind het altijd leuk om te zien wat andere hebben. Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk filmpje! Ik vind stash filmpjes leuk om te zien! Maar ik kijk liever geen filmpjes van 10 à 11 minuten!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stash! waar heb je die nagelwieltje vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk filmpje!! je zegt aiko :) doeg x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo he, als je ooit eens iets kwijt wilt, moet je het me maar laten weten, haha. xD

    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel :-)

    Nagelwieltjes via Ebay gekocht: 50 stuks voor 6 euro incl. verzendkosten!

    Ik zal in het vervolg mijn filmpjes ietsje pietsje korter maken ;-)k had nu eenmaal een hoop nagellakjes!

    @ Femke: dank je! ik twijfelde altijd al!

    @ Tamara: ruilen kan altijd ;-)

    -x- Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sta open voor adoptie lakjes.

    Just saying. ;-p

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen