woensdag 8 december 2010

Wat voor How-to wil jij dit weekend graag zien?

8 opmerkingen:

  1. Een mooie maar niet te opvallende kerstlook.
    Liefst met de volgende kleuren: goud, groen, rood.

    Want die wil ik graag zelf maken, maar ik ben niet goed in zoiets uitvinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil een nail art zien, ik ben zelf niet zo van de makeup maar wel van de nagels dus kom maar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil een nailart zien XD
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een winterse look! haha, Iederen heeft wat anders..!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Feestelijke en winterse look vind ik wel leuk maar stemde voo winterse look als ik echt moest kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een mooie sexy winterse look nodig! Beetje nutrale kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen