zondag 5 december 2010

Some more ... Essence Metallics ♥


De berichtjes van de nieuwe Essence collectie gaan al in het rond, maar ik heb hier lekker nog een paar swatches en foto's van de huidige Limited Editon, namelijk de Metallics collectie! *Click*

Eerder zag je al een uitgebreide blogpost over de gouden lipstick uit deze collectie *Click*
Vandaag laat ik foto's en swatches zien van 2 oogschaduw quattro's en een Jumbo pencil.

Ik heb flink geboft met mijn trage Kruidvat in Hoogvliet! Ik dacht namelijk dat ik naast de mooie gouden lipstick, niets meer kon kopen van deze collectie... Alles was al uitverkocht! Tot 't Kruidvat bij mij in de buurt pas heel laat deze LE in de winkel had staan, álles stond nog in het schap! 

Ik kocht 2 oogschaduw quattro's, 02 Steel Me en 03 Copper Rulez!  Een Jumbo pencil in '01 Metal Battle' en ook nog een magnetisch nagellakje in de kleur 02 Copper Rulez!


De oogschaduw doosjes vind ik erg mooi en fijn. 4 mooie kleurtjes die je goed kunt combineren en die mooi kleur afgeven, met ook nog een bijpassende gelliner! Ik was eerst bang dat deze uit zou drogen, omdat hij in een open doosje zit. Maar het doosje sluit zo goed, dat dit niet zo snel zal gebeuren. 


Hier zie je foto's van de kleurtjes met onderop de gelliner. Ik vind vooral de 2e kleur prachtig, met die gouden shimmer erdoor...  Hieronder heb ik een heel simpele ooglook gemaakt met dit doosje, ik heb ook de gelliner gebruikt. De gelliner had van mij iets donkerder mogen zijn, nu valt hij een beetje weg bij de bruine look. 



Ook kocht ik 't quattro Steel Me, waarmee je een mooie Smokey Eye kunt maken...  
(hier heb ik nog geen foto's van gemaakt, als jullie dit leuk vinden zet het dan even in de comments)
Ook dit quattro bevat natuurlijk 4 kleuren oogschaduw en een gelliner. 


Ik ben vooral erg blij verrast door de 1e kleur zilver en de laatste zwarte met shimmer. Want wat zijn die goed gipigmenteerd zeg! Ook de gelliner is ook heel creamy en blijft heel goed zitten! Deze swatch van de gelliner zat er ná het douchen namelijk nog lichtjes op!! 


Tot slot heb ik nog een Jumbo pencil weten te bemachtigen in de kleur Mattle Battle. Ik hoopte eigenlijk dat deze dezelfde kwaliteit zouden hebben als de fijne NYX jumbo eye pencils, maar dat is niet helemaal hetzelfde. Niet slecht hoor, maar gewoon iets minder fijn! 


Je ziet hier een dun streepje, waarbij ik 1x over mijn hand ben gegaan. Daarnaast ben ik een paar keer heen en weer geweest en de laatste heb ik vervaagd. Hij is heerlijk creamy en blijft ook goed op zijn plek zitten. Het verschil met de NYX potloden is dat je deze wel als oogschaduwbasis kunt gebruiken, maar dat deze gaat creasen als je hem over het gehele ooglid aanbrengt. 


Meer informatie

Als je deze spulletjes leuk vindt, dan heb je misschien nog geluk en ligt er ergens nog iets van deze collectie bij 't Kruidvat...

De oogschaduw quattro's kosten €3,49 per stuk en de Jumbo eye pencils kosten €1,99 per stuk.

Wat heb jij van deze Metallics collectie of wat had je nog graag willen hebben?

14 opmerkingen:

  1. Aw ik wil die van de smokey eye steel me ook zien ! anders ga ik hem ook nog snel kopen namelijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice! Het is en blijft een mooie LE met goede producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bij ons was alles al wel uitverkocht :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die palettes zijn echt leuk! en best goed gepigmenteerd! Bij ons was t meeste al weg en heb alleen een jumbo eye pencil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een pigment zit erin! Ik had het nooit verwacht :) Ik heb het quatro donkere palletje, alleen ik krijg die verpakking gewoon heel slecht open en ik haal daarmee me hele huid open.. niet zo'n succes dus :P

    x0x0 http://tesjoesblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb alles van de collectie behalve de oogschaduw paletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er ook een palette van en ben er super blij mee! Schreef er laatst ook al over :D Ik vind dit echt een leuke collectie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zien er goed uit. Ik ben verrast door de palettes. Wat een pigment. Die look is ook heel mooi. Helaas is hier alles al weg. Maar wie weet vullen ze het komende week nog bij in de schappen.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet nu echt dringend eens gaan shoppen voor Metallics van Essence, alleen het kan waarschijnlijk pas na de examens :( nog even wachten dan & hopen dat ze niet allemaal uitverkocht zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!
    Ik had de lakjes al maar nu wil ik ook zeker de make-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice! Ik denk dat ik Steel Me nog ga halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die Jumbo Pencils lijken me wel wat. Ik heb een oogschaduwpalettje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Copper Rulez is zooo mooi! Baal dat 'ie hier al weg is..

    BeantwoordenVerwijderen