vrijdag 22 oktober 2010

Swatches Zoeva 'Metallic Stone' palette


Tadaa! Daar is hij dan, het palette van mijn Wishlist :-)
Op mijn Wishlist schreef ik het trouwens verkeerd *oops* Het is het Metallic Stone palette i.p.v. Metallic Mania palette....

Maar goed, hier wat foto's!



Het palette heeft 28 mooie metallic kleuren die veel shimmer bevatten.

En swatches :-)
Het stipje boven is nat aangebracht, de streep is droog.









Informatie

Ik heb dit palette besteld op de Zoeva website *Klik hier*
Het kost €16,95 en je betaalt €7,50 verzendkosten, ongeacht wat je bestelt... Of je nu 1 of 20 palettes bestelt, het blijft €7,50.
 *Je kunt ook samen met je vriendinnen bestellen om verzendkosten te besparen :-)

De oogschaduw is super goed gepigmenteerd en zowel droog als nat fijn aan te brengen. 
De glans is heel erg mooi en de kleuren zijn goed te combineren, ik vind het een ideaal palette zo voor de herfst en winter!


Ga alleen niet te ruw om met de oogschaduw ;-) 
De oogschaduw is vrij los als je er met een hard kwastje over heen gaat.... 
Ik prikte hier per ongeluk met mijn kwastje in de oogschaduw, zoals je ziet is hij vrij poreus

Binnenkort komt er een mooie ooglook met dit palette :-)

Wat is jouw favoriete palette?

8 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Ik ben helemaal blij hiermee, want ik heb net gisteren hetzelfde pallette besteld bij Zoeva....alle goede berichten en ook wat mindere zeiden me dat ik het zelf moet proberen.
    Dat gaan we dus doen :-)
    Maar ik ben blij dat jij het een goed pallette vind.

    X LieveMiekjuh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi LieveMiekuh! Hij is erg mooi :-) Ik heb hem vandaag weer gebruikt en de kleuren zijn prachtig! Ik heb er alleen wel nog een heel klein stukje bijgeschreven over de 'poreusheid' van de oogschaduws.... Ik gebruikte hem vanmorgen en prikte een oogschaduw kapot :-( *sad*

    x Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vaak wel als ervaring dat als de poeder erg 'poreus' in zn doosje ligt, het vaak toch niet zulke goede kwaliteit is.
    Dus ben erg benieuwd of dit ook lang blijft zitten etc..
    groetjes,
    Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Kyra: De meeste oogschaduw blijft wel goed zitten als je een goed oogschaduw basis gebruikt, ik smeer altijd alles over mijn MAC 'Bare Study' paint pot ;-)

    x Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. *Kwijlt* Wauw hey, dat is echt een mooi palette!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie palette! Maar voor mij geen oogschaduw meer.. zelfs de makkelijkste how to's mislukken bij mij XD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig palette. Ik was er al benieuw naar. Nu weet ik zeker dat ik hem wil. Bedankt voor de review. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn palet is ook al doorboord met een kwastje hahaha!

    JAMMER! D:

    Wel zalige kleurtjes, ik heb hem ook!
    Ben erg te spreken over de intensiteit van de kleuren en hoelang het blijft zitten!

    BeantwoordenVerwijderen