donderdag 28 oktober 2010

Nieuw topic: In the Spotlight


Vanaf vandaag heb ik een nieuw topic op mijn blog, namelijk het topic 'In the Spotlight'.
In dit nieuwe topic staat één onderwerp centraal... Dat kan een beautymerk, een persoon, één soort make-up of iets anders zijn....
Omdat het zo ruim van begrip is, kun je van alles verwachten bij dit topic!

Het onderwerp dat 'In the Spotlight' staat, zal ik dan ook uitgebreid behandelen. Ik weet nog niet of het een wekelijks topic gaat worden, maar je zult het wel binnenkort voorbij zien komen :-)

Om een klein tipje van de sluier op te lichten zal ik vertellen wat het eerste onderwerp zal zijn.
Het eerste onderwerp in de Spotlight zal 'Konad stamping nail art' zijn.



Ook heb ik al wat ideetjes voor volgende onderwerpen. 
* Soorten eyeliner, gelliner, oogpotlood, luiquid liner ... 
* Alles over kwasten
* Gezichtsmaskers 

Ik sta open voor leuke ideeën voor dit nieuwe topic, vertel me in de comments waar jij graag een heel artikel over zou zien!

Ik ben benieuwd wat jullie van dit nieuwe topic vinden....

Waar zou jij graag een uitgebreid over artikel zien?

5 opmerkingen:

  1. Konad stamping nail art! Dus dat komt mooi uit. Ik wil Konad van de week aanschaffen maar weet niet welke kleuren lak ik erbij wil. Welke je het meeste kan combineren met lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel leuk nieuw onderwerp, die moet je erin houden. Ik wil wel een uitgebreide artikel over eyeliner zien.

    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik heb zelf ook wat van Konad, maar veel verder dan alleen het stempeltje kom ik niet. Hoe zou je dit leuk op kunnen fleuren en kunnen combineren met andere nail-art? Graag wel een beetje simpel houden haha :P

    BeantwoordenVerwijderen