donderdag 30 september 2010

Eerste Give Away :-)


Een klein tijdje terug zag je deze nagellakjes voorbij komen in de 'Battle' tegen OPI en Zoya...
Ik had deze leuke lakjes gekocht om te kijken of ze ├ęchte goede dupes waren :-)
En in plaats van de lakjes in mijn la te leggen, kies ik ervoor om ze aan een van jullie te geven!

Wat moet je doen om kans te maken op deze 2 leuke lakjes:

- Laat een berichtje achter dat je de lakjes wilt winnen 
- Volg mij met Google 'Volgen' (rechts in de balk)
* Het liefste ook via twitter & bloglovin, maar niet verplicht* 

Je kunt meedoen tot en met zondag 3 oktober 23:59u, maandag vertel ik wie de lakjes thuisgestuurd krijgt.

Liefs Ilja

19 opmerkingen:

  1. Ik zou graag de lakjes winnen, en ik ben je al heel lang aan het volgen :)

    top weblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds!
    Ik doe graag mee, zoals je kunt zien volg ik je al vanaf het begin van je blog ;).

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee

    Ik volg je nu ook via google friend connect :) (beauty tas)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg je ook!

    En ze zijn zo mooi, met glitters! ;)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik wil die met glitters wel, ik doe mee! =D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg je, ook op Twitter. =)
    Daar heet ik Tamarashizzle, voor het geval je dat wil weten, haha.

    Oja, de blauwe heb ik al, maar ik zou het SUPERVET vinden om die Shrek kleur te krijgen. =D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk!
    ik doe mee,
    ik volg je met GFC en bloglovin;D
    (xSuperline)

    xoxo celine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke blog heb je! :)
    ik doe mee!
    ik volg je met bloglovin
    en ik zal je nu ook met google gaan volgen (als het lukt.. :p )

    xxx Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ allemaal: Leuk dat er al meerdere aanmeldingen zijn :-) Liefs Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk! Ik wil zeker meedoen! Ik volg je met Google en Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik volg je al en ik wil super graag winnen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, wat een leuke actie. Succes meiden. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik volg je en ik wil graag meedoen :D

    Emailadres: Elsemiek1984 AT hotmail DOT com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben nog net op tijd zie ik..;) Deze lakjes zou ik wel in mijn collectie willen hebben! Vooral die blauwe met dat glittertje erin vind ik mooi:D

    Ik volg je al vanaf dag 1 via google! En ook al een poos via bloglovin' en twitter! Suusje doet mee;)

    Liefs XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben lekker te laad ;D
    maar doe ook niet mee :x
    vind het gewoon leuk om mn zus in de gaten te houden haha :x

    en ik heb neit eens nagels D:

    Groetjes anita ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe ook graag mee! Ik volg je al even met blogger!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @ Latinie: Deze actie is helaas al afgelopen, maar ik ga binnenkort zeker weer een winactie houden hoor :-)

    x Ilja

    BeantwoordenVerwijderen